آشنایی با ابزارها و راهکارهای پیش بینی فروش

ریال۲,۲۴۰,۰۰۰

ظرفیت تکمیل شده است

مقایسه

شناسنامه دوره

 

( این دوره به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد )

 

مدرس : جناب آقای محمد مهدی اشرفیان

  •  دکترای تخصصی در رشته مدیریت استراتژیک منابع انسانی
  •  دکترای تخصصی در رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی
  •  عضو انجمن بین‌المللی مدیران استراتژیک آمریکا (SMS) از سال ۲۰۱۳ تا کنون
  •  عضو انجمن بین المللی  بازاریابی آمریکا ( ‌AMA  )
  •  مدرس رسمی مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
  •  ترجمه و تالیف چند عنوان کتاب در حوزه بازاریابی و مدیریت استراتژیک

 

آنچه در این دوره آنلاین  مورد بررسی قرار خواهد گرفت :

  • آشنایی با کلیدواژه ها و مفاهیم اولیه
  • مروری بر مفاهیم و الزام های پیش بینی و کارکردهای آن در بازاریابی
  • تبیین مفهوم کشش و آشنایی با انواع آن در فرآیند پیش بینی فروش و تقاضای بازار
  • آشنایی با منابع و داده های ورودی در فرآیند پیش بینی و جمع آوری آن
  • آشنایی با نحوه کارکرد مهم ترین روش های کمی و کیفی پیش بینی فروش و تقاضای بازار
  • آشنایی با برخی از خطاهای رایج در پیش بینی فروش و تقاضای بازار

 

شماره تماس کارشناسان آموزش  ۰۹۱۳۵۴۷۶۲۸۵-۰۳۱۳۶۲۸۳۹۲۹

 

برای این دوره از طرف مرکز آموزش بازرگانی کشور ،‌گواهی نامه صادر خواهد شد.

اطلاعات دوره

مدرس

آقای محمدمهدی اشرفیان

زمان برگزاری

از 29 مرداد دوشنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 16الی18

طول دوره

10 ساعت

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…